2013. június 21., péntek

Twenty

Sziasztoook. Hát ide is elérkeztünk az utolsó részhez. Őszintén megmondva nekem nem nagyon jön be mivel egyszerűen nem tudtam semmi jó befejező részt kitalálni :/ de azért jobb mint a semmi. Viszont nem kell szomorkodni ugyanis a délután folyamán a blogot teljesen átalakítom és holnap pedig ha minden igaz érkezik az új rész ami a Ti kérésetekre Liames lesz :D Ígérem az sokkal hosszabb lesz és izgalmasabb. Remélem azért ez a történet is elnyerte a tetszéseteket és nem csalódtatok :)

Liam Payne
Live While We're Young
A tömeg hangosan üvöltött mikor egyesével lefutottunk a színpadról. A neveinket ordították és követelték, hogy mennyünk vissza. Igen Ők a Directionerek vagyis a mi rajongóink akiktől annyi mindent kaptunk.
Gyorsan átvetkőztünk és vártuk, hogy felcsendüljön az utolsó dal.
A One Direction utolsó dala. Ma van a turné utolsó állomása Londonban az O2 Arénába és ezután nincs több turné, nincs több koncert csak a fiam Daniel és Domi.
Egy gyors magyarázat.
Ma van pontosan egy éve, hogy barátnőm bejelentette, hogy terhes. Még ma is úgy emlékezek  azokra a percekre mintha tegnap történt volna. Mind a ketten féltünk, hogy mi lesz ha megszületik. Talán Domi nem is az anyaságtól félt hanem attól, hogy mi lesz a bandával. Vicces mivel a srácok megértették a döntésemet és elfogadták azt, hogy én a családot választottam a banda helyett.
Végül megszületett Dan aki a családom és a barátaim szerint kiköpött hasonmásom. Hát én nem tudom mivel szerintem olyan mint Domi csak fiúban. Egyébként egész végig Domi mellett voltam. Volt, hogy együtt sírtünk a tehetetlenségünkön vagy volt olyan is, hogy kinevettük a másikat. Tizenkilenc évesen azért elég nagy szó egy kisbabával törődni.
De mi megoldottuk. Azonban a villából el kellett költöznünk mivel a srácok soha nem hagytak nyugtot Dannak, de az sem akarták, hogy messzire költözzünk. Így hosszas gondolkodással arra a döntésre jutottunk, hogy milyénk lesz a Larry Stylinson villa ami pontosan az 1D villa mellett található. Így a srácok akár mikor átjöhetnek és játszhatnak a keresztfiukkal.
Igen mind az öten a keresztapjuk mivel egyszerűen képtelen voltam közöttük választani. Ráadásul mikor Dan megszületett mind a négyen ott voltak a kórházban és alig várták, hogy megpillanthassák az új One Direction tagot. Igaz én egész végig bent voltam a szülőszobában Domival azonban mikor kezem közé adták a fiamat elájultam. Domi azóta is nevetve emlegeti meg. Tehetek én róla, hogy a meghatottságtól elájultam? Aki nem éli át az amit én azt fel sem tudja fogni.
És mi van a rajongókkal? Nos eddig még senki nem tudja, hogy van egy fiam. Pedig rengeteg kép került fel róla a világhálóra mikor a városban sétálunk meg ilyenek. De senkinek nem esik le, hogy Ő az én fiam Dan aki már most imádja a zenét.

Megcsóváltam a fejem mikor kész lettem és már rohantam is a színfalak mögé ahol a barátnőm állt fiam társaságában. Vigyorogva futottam feléjük miközben Dan boldogan tapsikolt mikor meglátott.
- Mi az szupersztár? - kérdezte vigyorogva Domi és hosszasan megcsókolt. Én szó nélkül kivettem karjai közül Dant majd kacsintottam egyet barátnőmre aki értetlenül nézte, hogy mit csinálok. Mielőtt bármit kérdezhett volna Dannel együtt elindultam a színpad felé ahol már a srácok csak rám vártak.
Szerintem mindannyiunknak ugyan az járt az eszébe. Ez az utolsó dal amit közösen éneklünk egy színpadon. Négy év telt el azóta mióta az X-Factorban össze raktak minket. Azóta a legjobb barátaim lettek.
- Az utolsó dal. - sóhajtott fel szomorúan Louis mikor felcsendült a jól ismert dallam.
Senki nem válaszolt csak egyesével felpattantak a színpadra én pedig jól lemaradtam. Dan a karjaim között ült és csillogó tekintettel mertedt a színpad felé.
- Jól vésd az emlékezetedbe amit most fogsz látni Dan. - mosolyodtam el és egy puszit nyomta puha arcára aztán én is felmentem a színpadra pont akkor mikor az én szövegrészem következett.
Végig néztem a közönségen. Egy csomó értetlen arckifejezés a kivetítőn pedig én voltam ahogy Dan boldogan izeg-mozog a karjaim között. A srácok tudták mire készülök. Igen úgy döntöttem, hogy a világnak ideje megtudnia, hogy miért is lesz vége a One Directionnek.
- Londooon hatalmas tapsot kérek az 1D hatadik tagjának vagyis Daniel Paynek. - üvöltöttem bele a mikrafonba. A tömeg pedig velem együtt üvöltött. Szerintem fel sem fogták amit mondtam.
A fiúk körém álltak Dan pedig kézről kézre ment míg végül Harrynél maradt aki vigyorogva feldobta.
- Aki igazából Darcy...- mondta nevetve Hazza. Igen a rögeszméjévé vált, hogy állandóan Darcynek szóllítsa. De nem veszekszek vele.
- És akkor utoljára üvöltsétek velünk...- Niall szokász szerint csúcsformában volt.
De ami ezután következett az szívszorító volt. Akik eljöttek az utolsó koncertre mindenki velünk üvöltette azt az egy mondatocskát amiben az én egész életemet el lehet mondani.
Live While We're Young!!!
Vagyis Éljünk addig amíg fiatalok vagyunk. Igen ez az én dalom. Ha az általános iskolában nem húzok be Dominak akkor soha nem lettünk volna barátok és soha nem ismertem volna meg a srácokat, de a ami a legfontosabb soha nem lettem volna szerelmes és most nem lenne Dan sem.
Minden egy fogadással kezdődött. Semmit nem bántam meg abból amit eddig csináltam. Ha még egyszer újra kezdhetném ugyan így csinálnák mindent.

13 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszet a vége :) Hiányozni fog ez a történet nagyon szeretem ,és mindig olyan jókat szoktam rajta nevetni :D De nagyon aranyos volt ahogy Harry elkezdte hogy igazából Darcy :)
    Sok sikert az új történethez remélem az is ilyen jó lesz !!
    Pusy

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép vége lett szerintem! :)) Nagyon tetszett az egész történet kár, hogy vége olvasni fogom a másik történeted! :))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Do!
    Hát nem is tudom mit mindjak ez egyszerűen remek! Bevallom mikor olvastam a végénél kicsordult a könny a szememből annyira meghatott! Nagyon fog hiányozni ez a történet de remélem és biztosan tudom hogy a másik történet is ilyen remek lesz!
    Sok sikert hozzá!

    Puszi:Dorka

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nem tudom mit is mondhatnék, elsírtam magam a végén, de komolyan. Annyira nem is tudom, fura érzés hogy vége van a történetnek,de mégis örülök hogy így végződött :D nagyon fog hiányozni ez a történet,és biztosan újra fogom még olvasni, mert emlékezni akarok erre a remek storyra :)) és már nagyon várom a következő történetedet :DD

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett!!!! Várom a következő blogot !!!!!!! Harry te mindig hozod a formád XD !!!!!!
    "Aki igazából Darcy..." XD istenem de szakadtm ennél a résznél!!! XD
    puszi Adri xX.

    VálaszTörlés
  6. Elsírtam a végén magam, fantasztikus lett az egész! Nagyonv árom a következő blogot, amit azonna elkezdek olvaasni! XD

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper lett :D nagyon fog hiányozni ez a történet de már nagyon várom a következőt is,biztos vagyok benne hogy az is ugyan olyan nagy sikert fog aratni mint ez is :D

    Sok sikert hozzá :D

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Ahwww *-* Ez egy csodálatos befejezése lett egy csodálatos történetnek <33
    Meg is hatódtam igazából, de pszt ez titok ;) Nagyon várom a következő történetet, kíváncsivá tettél már most ;) <3
    Most jönne az hogy "siess a kövivel" de ezt most akkor hanyagoljuk :D Puszi <3

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Drága Do!
    Ismét én vagyok, és azta, szavakat nem találok a befejezésre. Szerettem volna valami hosszút írni meg minden, de nem megy. Nagyon megható volt a koncert meg minden, egyszerűen fantasztikus.
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  12. Én megkönnyeztem :')
    Belegondoltam, milyen lenne, ha ez komolyan bekövetkezne. Belepusztulnék!
    Remek befejezés. Csak gratulálni tudok! ♥

    VálaszTörlés
  13. OMG n sírok nagyon jóó

    VálaszTörlés