2013. június 13., csütörtök

Twelve

Szióóóó! Hát itt a várva várt rész :P Őszintén megmondva kissé félek h mit fogtok szólni mivel próbáltam nem annyira durván írni ugyanis nem tudom, hogy hány éves korosztály olvassa. De szerintem eléggé jó lett xD

-Én erre képtelen vagyok. - Liam
- Ez hülyeség. - Domi
- Egyébként mondtam már, hogy nagyon szexi vagy szoknyában? - suttogta a fülembe Liam miközben a derekamnál fogva szorosan húzott magához. Éreztem, hogy arcomat elönti pír ezért inkább tekintetemmel elkezdtem a padlót páztázni. Tovább táncoltunk, de kezei vészesen közeledtek a fenekem felé amitől még jobban zavarba jöttem. Újra a szemei közé néztem és láttam a barna íriszeiben a vágyat. - Zavarban vagy? - búgta ismét a fülembe és a forró leheletétől borzongás futott végig az egész testemen. Oké erre most mégis mi a francot mondjak? Azt, hogy legszívesebben most rögtön lesmárolnám?
- Öh...nem. - mondtam végül. Talán nem kellett volna mivel ezt hallva még közelebb jött és így az arcomra apró puszikat nyomkodott én pedig lehunyt szemekkel élveztem a helyzetet. Ez a viselkedése nagyon meglepett, de tökre bírtam. Alsó ajkamba haraptam és hagytam, hagy csinálja amit akar.
- Akarlak. - suttogta szexi hangon a fülembe és innentől már nem tudtam kordában tartani az érzéseimet. Arcom paprikapiros lett a lábaim pedig megremegtek és ha nem tartott volna meg szerintem elájult volna. De nem zavarta a viselkedésem mivel csak halkan felkuncogott és orrával az arcomat cirógatta. - Annyira édes vagy mikor elszégyeled magad. - mosolyogta és most az arcom helyett a nyakamra nyomott puszikat.
Én komolyan rá haragudtam alig negyed órája? Mégis, hogy tudtam mikor most szó szerint levett a lábamról. Képtelen lennék most ellenállni neki. Mégis, hogyan tudja ennyire elvenni az eszem?
- Ezt nem itt kéne. - toltam el magamtól kicsit mikor már teljesen a falnak nyomott. Ez hallatán elhúzódott tőlem és a kezét nyújtotta, hogy fogjam meg. Fogalmam sincs, hogy mik a tervei, de gondolkodás nélkül fogtam meg a kezét. Elkezdett kifele húzni a tömegből. Egy kicsit lelkiismeret furdalásom volt, hogy csak így lelépünk és senkinek nem szólunk, de most valahogy nem zavar ha berágnak ránk.
A kerten keresztül rögtön az 1D villánál kötöttünk ki majd Liam rögtön kizárta az ajtót és villanyt kapcsolt mivel jelen esetben senki nem volt itt. Mikor becsukódott az ajtó vigyorogva felém fordult kezeit pedig ismét a derekamra csúsztatta és lassan elkezdett a fal felé nyomni. Mikor nem volt tovább hova menni, libabőrös lettem a hideg fal miatt, de nem nagyon zavart. Szemeimmel az ajkait bámultam, de nem úgy nézett ki mint aki meg akar csókolni. Ez a tudat pedig engem idegesített. Rettentően akartam már.
- Mit akarsz csinálni? - kérdezte még mindig a falnak nyomva. Ez most hülyéskedig?
- Csókolj már meg! - emeltem fel a hangom és pár pillanat múlva teljesítette a kérésemet. Ajkait lassan nyomta az enyémekre miközben kezeivel a derekamat simogatta. Végül felcsusszantotta a hátamra és a következő pillanatban felkapott én pedig lábaimat a dereka köré csavartam. Erősen tartott közben pedig ajkaink egy percre nem váltak el. Kissé nehézkesen, de elindult gondolom a szobájába.
Az érzéseim nem csaltak ugyanis pár percen belül óvatosan az ágyára fektett, fölém tornyosult és elkezdte a nyakamt csókolgatni. Először hezitáltam, de aztán az eddig ágyon pihenő kezeimet a mellkasára vezettem és kissé remegő kezeimmel elkezdtem az ingje gombjait kigombolni mire Ő felkuncogott. Szerintem megérezte, hogy mennyit szerencsétlenkedem. De hát ilyen az én formám. Először rádöbbenek arra, hogy belé szerettem a legjobb barátomba aztán pedig vele veszítem el a szüzességem.
Amikor sikeresen végeztem a feladatommal levettem róla és egy ügyes mozdulattal ledobtam a padlóra. Akkor éreztem meg hideg kezeit a hátamon miközben gyengéden lehúzta a ruhám cipzárját.  Mikor végzett az ingje mellé dobta a ruhát és szemeivel végig mérte a testem amit már csak egy melltartó és bugyi takart.  Szerintem észre vette, hogy zavarban vagyok a pillantásaitól mivel mosolyogva ismét a számat vette birtokba. Miközben nyelveink vad táncba kezdtek míg Liam az egyik kezével gyorsan kikapcsolta a melltartómat. Az összes vér az arcomba szökkent  Ő pedig még jobban felbátorodott.
De nem nagyon zavartatta magát. Számról átvándorolt a nyakamra majd lágyan a bőrömbe harapott és szívni kezdte. Fájdalmasan feljajdultam és tudtára akartam adni, ezért miközben Ő benne volt a dologban én a körmeimet a hátába nyomtam. Szexin felmordult majd felemelte a kezét és felhúzta az egyik szemöldökét kérdően. Bájosan rámosolyogtam és nyakánál fogva újra vissza húztam egy szenvedélyes csókra. Közben kezeimet a hajába túrtam és szerintem a kelleténél egy kicsit erősebben szorítottam meg mivel egy morgás hagyta el a száját. De jelen pillanatban nem nagyon tudott érdekelni mivel a jobb kezével a belső combomat simogatta közben pedig a bugyim csipkéjével játszadozott. Ezt mikor megéreztem gyorsan össze szorítottam a lábaimat. Liam rögtön befejezte a csókot és a szemembe nézett. Szerintem észre vette, hogy megijedtem.
- Domi ugye tudod, hogy megbízhatsz bennem? - nézett a szemeim közé mire én aprót bólintottam. De szerintem nem voltam eléggé meggyőző mivel kedvesen elkezdte az arcomat simogatni és lágy puszikot nyomkodott rá csak, hogy megnyugodjak. Igen ez az a Liam akit én megismertem. Aki gondoskodó és kedves és aki soha nem tudna nekem fájdalmat okozni. Akiben teljes mértékig megbízhatok és akinek az összes titkomat el merem mondani mivel soha nem nevetne ki. - Elképesztően gyönyörű vagy. - suttogta majd ismét megcsókolt. Tudtam, hogy most jött el az én időm. Évek óta ezt az estét tervezi szóval emlékezetessé szeretném neki tenni.
Így aztán változtattam a helyzeten és egy határozott mozdulattal átfordultam, így Ő volt alul míg én felül. Rögtön lehúztam a nadrágját és kezeimet végig vezettem kockás hasán majd végig csókoltam rajta. Száját egy halk sóhaj hagyta el. Végül úgy döntöttem, hogy ideje lenne megszabadulni a boxerétől is. Ez láttán azonban újra felhúzott magához, hogy megcsókolhasson majd a következő pillanatban áttfordult így megint én kerültem alulra. De nem nagyom volt időm gondolkodni mivel egy erőteljes nyögés hagyta el a számat miközben Ő belém vezette a gyerekgyártó szerszámát. Rettentő kellemetlen érzés volt, de annyira, hogy még egy könnycsepp is kicsordult a szemeimből.  És ezt Ő észre vette mert rögtön abba hagyta és fájdalmasan nézett rám.
- Sajnálom...én erre képtelen vagyok. - csóválta meg a fejét és elhúzódott tőlem. Riadtan felültem és értetlenül bámultam rá. Mégis mit beszél Ő itt össze-vissza? Oké tényleg fáj, de ez normális. Más is túlélte én is túlfogom. - Én nem tudok fájdalmat okozni neked. - mondta sajnálkozva és lesütötte a barna szemeit.
- Ez hülyeség. Nem is fájt annyira...csak hozzá kell szoknom ehhez az új érzéshez. - másztam mellé és arcát a két kezem közé fogtam. Liam halványan elmosolyodott, de szerintem nem győztem meg mert még mindig szomorú volt amiért előbb megsiratott. - Szerintem jól csinálod ahhoz képes, hogy most vagy először csajjal. - mosolyodtam el és megcsókoltam. Először bátortalanul csókolt vissza, de mikor vissza nyomtam az ágyra és fölé tornyosultam ez változott. Ugyan úgy mint az előbb most is jött az ismert fájdalmas, de most már sokkal élvezhetőbb volt. A testemet egy megmagyarázhatatlan érzés kerítette hatalmába én pedig átadtam magam a gyönyörnek.
Liam nem hazudtolta meg magát. Próbálta mindent úgy csinálni, hogy nekem ne legyen rossz és ezért hálás voltam neki. Mikor végzett szorosan magához ölelt és egy lágy csókot nyomott a csupasz vállamra közben pedig a nyakamba szuszogott pár pillanat múlva pedig már csak a halk szuszogása törte meg a csendet...

10 megjegyzés:

  1. Drága Do!
    Annyira cuki volt, hogy arra nem találok szavakat. Sajnálom, de nem tudok mit írni, még mindig a hatása alatt vagyok. Tudtam, hogy ebben a legtöbb történetben Liam nagyon gondoskodó és aranyos, de ez túl tett mindenen :) Cukik voltak ismét, és kíváncsi vagyok hogyan alakul majd a barátságuk ezek után. Vajon nem változik semmi, mint a csóknál? Kizártnak tartom, hiszen Domi szereti és szerintem titkon Liam is oda van érte :D
    Millio puszi Xx szerecsendio csak nem vagyok bejelentkezve <3

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁ, nagyon nagyon jóó. imádtam és végre megtörtént :DD csak így tovább nagyon ügyes vagy :))

    VálaszTörlés
  3. Hát ez elképesztően cuki volt! Kíváncsian várom,hogy a következő részekben hogy fog alakulni a kapcsolatuk. Vajon összejönnek,vagy lesz valami akadály,vagy ááá..nem tudom.Nagyon izgalmas már az elképzelés is,hogy hogy fog folytatódni.;)
    Sajnálom,hogy pár részhez most nem komiztam,de csak most volt rá időm..tudod évvége..:\ De mostmár teljes jelenléttel itt vagyok.:D
    with love: T xx

    VálaszTörlés
  4. Jaj, ez olyan aranyos volt! *-*
    LiMi forever ♥

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon cuki volt *---* Mást nem is tudok mondani, csak, hogy írtó ügyes vagy és mint mindig, nagyon tetszett. <3 Siess a kövivel!!

    VálaszTörlés