2013. június 25., kedd

03

Sziasztoook. Mivel nincs meleg ezért rendesen fogott az agyam és tudtam írni xD Ó és kedves Enci (komolyan mondom már rendszerré fog válni, hogy mindenkinek külön kell vissza írnom ország-világ előtt) tisztázzuk, hogy nem is lopok és nem is másolok. Tudom azt hiszed, hogy Dórucika (http://babyyoustolemyheart1d.blogspot.sk/) oldaláról másolok. Igen tényleg onnan jött az ötlet, de mielőtt ilyennel vádolsz jobb ha tudod, hogy megkérdeztem Tőle ugyanis netes batátnők vagyunk :) azt hiszem Ő olyan December körül publikált 6 részt, de aztán soha nem fejezte be míg én be fogom fejezni :P De ha nem hiszed el, hogy tud róla nyugodtan kérdezd meg tőle, fogja tudni, hogy miről van szó. Mégegyszer írom engedélyezte, hogy átírjam! Szóval nem lopok és még csak nem is másolok és soha nem is fogok! Miért lopnál el más munkáját amivel dolgozik? Megértésedet köszönöm :D
Jamie Jones
Az eső már szemerkélt mikor leállítottam a motort közvetlen a suli parkolójában. A diákok többsége figyelembe sem vett, hogy ott vagyok. Csak monoton hangulatba csinálták a megszokott dolgukat. Vagyis cigiztek közben pedig maguk elé meredtek. Ennek a sulinak simán lehetne az a neve, hogy a Jövőbeli drogdílerek, alkoholisták, prostituáltak Intézménye. Komolyan akkor legalább bele illenének a diákok. Havonta egyszer ha látok igaz mosolyt. A legtöbben inkább be sem járnak mivel nem józanodnak ki, vagy pedig másnaposan bevánszorognak, de az első óra alatt elhányják magukat így a tanár kénytelen haza küldeni Őket. És miért nem tesz ellene semmit az igazgató? Mert le sem szarja, hogy mi történik körülötte, ugyanis félti az életét mivel nem akarja úgy végezni mint az elődje akit valami különös módon fejbe lőttek, pontosan az után mikor betiltotta a suli előtt lévő parkban a cigizést és csak igazoltan lehetett hiányozni. Tuti, hogy valamelyik diák volt csak a rendőrség nem csinál már belőle ügyet.
Táskámat a vállamra tettem közben pedig a kabátomat a nyakamig felhúztam és úgy indultam el az intézmény felé. Néha valaki elmotyogott egy halk sziát mire én csak vállat vontam és folytattam utam a szekrényemhez. Annyira felesleges ide bejárni. Hisz még csak rendesen nem is tanulunk. Persze a tanárok próbálnak példát mutatni, de mihaszna? Ha a tanításnak vége van és kilépünk az utcára ugyan úgy rágyújtunk egy cigire miközben sört szürcsülünk a parkban.
- 'Reggelt. - a szekrényekhez érve Hannahval találtam szembe magam aki úgymond a barátnőm. Igazából ő majdnem mindent tud rólam mivel elég sokat szokunk együtt bandázni, csak az a gond vele, hogy Ő már rendszeresen drog után nyúl és ez miatt már totál kiszámíthatatlan. Ezért nem is tud az apámról és arról, hogy mit csinál velem. Ha teljes mértékben megbíznák benne akkor el merném mondani neki és végre megkönnyebbülnék, hogy valakivel tudok beszélni a gondjaimról. Azonban mikor össze szedném a bátorságomat bele nézek a vörös szemeiben és a nyúzott hófehér arcától még a hátamon is feláll a szőr. Pedig Ő nem volt ennyire tönkre és amikor nincs besszíva teljen őrült, vidám lány akinek van jövője.
- Mitől ilyen piros az arcot Jam? - pillant rám kérdően a könyveit pedig a mellkasához szorítja úgy mér végig. Kínomban a lyukas cipőmet bámulom és közben azon töprengek, hogy vajon mit hazudjak. Az igazságot még sem mondhatom, hogy az apám kora reggel felpofozott mivel nem akartam pénz adni.
- Öhm tudod eléggé hideg volt idefele jövet és ettől teljesen kipirultam. - válaszoltam végül majd becsaptam a szekrényem ajtaját mielőtt tovább kérdezősködne. Szó nélkül csatlakozott hozzám majd az osztályterembe érve levetettük magunkat az utolsó padba. Elég kevesen voltunk ami már megszokott. Jó ha nyolc gyerek bejár rendszeresen a huszonöt főből.
Épp a zenelejátszómat nyomkodtam mikor az osztályfőnök lépett be az ajtón. A terem rögtön elhalkult ahogyan a vörös hajú, szemüveges kissé köpcös nő a tábla elé sétált. Nekem nem volt különösebben nagyobb bajom vele.
- Nos eléggé kellemetlen témáról kell beszélgetnünk. - kezdte és össze csapta a tenyerét. Rosszul kezdődik. - A birtokomba jutott egy információ, hogy az egyik diáklány tegnap az ebédszünetben a tornaterem mellett cigizett és kiskorú diákoknak ajánlotta. - hú a francba. Ez rólam beszél! De mégis kitől tudhatta meg, hisz egyik tanár sem látott. Ráadásul azokat a kölyköket nem is én kínáltam hanem Ők kérték maguk. Ha azt mondtam volna nekik, hogy nem adok akkor estére már agyonvertek volna. - Gondolom Jamie tudod, hogy rólad van szó. - fekete szemeit rám meresztette, de a teremben más nem fordult felém. Még a mellettem ülő Hannah is aludt tovább. Őszintén megmondva engem sem nagyon érdekel. - Kijönnél velem egy percre? - kérdezte végül.
Unottan felálltam a székről két kezemet pedig a farmerom zsebébe csúsztattam és úgy követtem. Az ajtót gondosan becsukta maga után és mikor megbizonyosodott róla, hogy senki nincs a folyosón felém fordult én pedig álltam a nézését.
- Akár mennyire is próbáltam nem figyelembe venni, ez már kicsit sem tréfa. Tudom neked már nem mondhatom meg, hogy mit csinálj mivel felnőtt vagy és pár hónap múlva leérettségizel, de azok a diákok még gyerekek. Egyszerűen képtelen vagyok hagyni, hogy ilyen fiatalon tönkre tegyék az egészségüket. - bólintottam egyet a beszédén pedig nem érdekelt. Sőt közel voltam ahhoz, hogy bealudjak. - Ezért úgy döntöttem, hogy értesítem az édesapádat a dologról és behívatom. - egyszerre röhögtem fel mire Ő meghökkent. Egyszerűen nem tudtam abba hagyni a nevetést. Behívassa az apámat? És azt hiszi, hogy be is jön? Na persze. Most komolyan úgy néz ki mint akit érdekel, hogy mi van a lányával? Aha persze.
- Sok sikert. - kacsintottam egyet vigyorogva. Elmondhattam volna, hogy felesleges, de minek? Azonban arra azért kíváncsi vagyok, hogy ki köpött. - Lenne egy kérésem. - fordultam az osztályfőnököm felé. - Ki látta ezt az egészet? - húztam össze a szemöldökömet. Azért is szeretem ezt a nőt mert pletykás és semmit nem tud magában tartani.
- Lily Edwars. - csúszott ki a száján egyszerűen. Nocsak a lepcses szájú Lilykének már megint eljárt a szája és megint engem akart bajba keverni. Úgy látszik megint el kell beszélgetnem a kis lotyóval.
Gúnyosan felhorkantottam és elindultam, de nem a teremben hanem a lány mosdóba. Mikor oda értem kényelmesen neki dőltem az egyik mosdónak és vártam, hogy kicsöngessenek ugyanis Lily az összes szabad iskolában töltött percét itt tölti. Gyors szexet végez a fiúkkal akik még fizetnek is neki. Hát igen szegény lány a negyed egyik legnagyobb kurvája.
A csengő megszólalt pár másodperc múlva pedig megjelent előttem teljes életnagyságban. Szőke haja csak úgy fénylett a lámpa fényénél és feltűnően rövid szoknyát viselt és ennek következtében miközben lépkedett a tangája kivillant. Tipikus kurva!
- Szia Jamie, rég beszéltünk. - varázsolt műmosolyt az arcára és meg akart volna ölelni, de én elhúzódtam tőle. Engem ne ölelgessen egy kétszínű picsa. Ha most miatta kidobtak volna és nem érettségizhettem volna le én komolyan kicsinálnám mivel akkor még egy évet az apámmal kellene élnem. - Minden rendben?
- Kussolj Te kis gerinctelen. - szóltam rá erélyesen mire Ő abba hagyta a vigyorgást és csak nagyokat pislogott. - Komolyan képes voltál beköpni, hogy a suli mellett cigiztem pár kis kölyökkel? - kérdeztem mire Ő idegesen elkezdte az egyik tincsét piszkálni és fura mód nem mert rám nézni. Hoppá valakinek nem tiszta a lelkiismerete.
- Én csak neked akartam jót. - válaszolta végül. Bennem felment a pumpa majd egy ugrással előtte termettem és a kezeimet a vállára tettem miközben erősen megmarkoltam  a fehér kabátját.
- Neked az lett volna a jó ha kicsapnak? - ráztam rajta egyet, Lily pedig nyikkant egyet. Oké talán túl erősen szorítom. Francba nem kéne annyit az utcán lennem balhés alakokkal. De Lily most akkor is megérdemli.
- Félre érted a helyzetet. - nyögte ki nagy nehezen a szavakat, de én nem engedtem a szorításán. Pedig csak a kabátját szorítottam, nem tudom miért hisztizik ennyire. - Én csak nem akarom azt, hogy még jobban elcsezd az életed. Te sokra vihetnéd de nem itt ebbe a negyedbe hanem bent a városba. Az itt élő emberek közül már csak neked van jövőd ugyanis még meg tudod menteni amit elrontottál. De ha még nagyobb bajba keveredsz akkor úgy végzed mint a többiek. - elengedtem a kabátját és nagy szemekkel bámultam rá. Jó lehet soha nem voltunk szupi barátnők, de mindig megmondja az igazat. Egy kicsit szégyeltem magam amiért megráztam és bunkó voltam vele.
- Sajnálom, csak tudod minden vágyam az, hogy leérettségizhessek és végre leléphessek innen. - kértem Tőle bocsánatot. Lily elmosolyodott és barátságosan megölelt.
- Semmi gond. De most menj mert dolgom van. - kacsintott egyet és a tükör felé fordult majd berúzsozta a száját vörösre. Elnevettem magam és kinyitottam az ajtót pont akkor mikor egy srác akart bejönni. Gondolom Ő Lily új munkatársra.
•••
Késő este volt mikor oda értem a parkhoz. Az utca tele volt sötét alakokkal én mégis tök normálisan sétálgattam a járda szélén majd mikor megpillantottam egy csapat ismerős alakot gyorsabbra fogtam a tempót végül pedig leültem az egyik srác mellé.
- Szia Denny. - köszöntem a velem egyidős srácnak akinek egy sörösüveg volt a kezében míg a másikban egy füves csikk. Köszönés helyett az én kezembe is üveget nyomott mire szótlanul elfogadtam és hörpintettem belőle. - Mizu?
- A szüleim rájöttek, hogy drogozok és most totál kiakadtak. Elvonóra akarnak küldeni és ez miatt megszöktem. - magyarázta közben pedig gúnyosan felhorkantott. Az utóbbi időben nem nagyon jön ki jól a szüleivel mivel azok egyetemre akarják küldeni New Yorkba, de Denny hallani sem akar róla. Azért szerintem az hülye húzás volt, hogy megszökött. Hisz nincs hol laknia.
- És most mi lesz? - kérdeztem végül, de Ő csak vállat vont majd a nem messze tőlünk álló alakokra pillantott. Vagyis Joe és Mick befogadta Őt. A két férfi észre vette, hogy figyelem őket mivel megindultak felénk. Bőrük napbarnított volt és egész testük izomból állt. Félelmetesen néztek ki. Ők azok a tipikus verekedő fajták és minden megkapnak amit csak akarnak. Kemény fiúk és nem érdemes velük kezdegetni mivel úgyis ők nyernek. Amúgy ha szimpatikusnak találnak akkor jó haverok, vagyis én elvagyok velük. Igaz ő miattuk kezdtem el cigizni és inni, de szerintem ez más társaságban is így alakult volna. Ebben a negyedben olyan mindegy, hogy ki a haverod.
- Nos Jamie ma mennyiért vállalsz egy kis kézimunkát? - kérdezte Joe. Válaszadás képen felmutattam neki a középső ujjamat. Soha nem szexelnék pénzért és ezt Ők is nagyon jól tudják.
- A válaszom még mindig nem. Ha annyira dugni akarsz kérd meg Lilyt. Azt hallottam, hogy elég olcsón dolgozik. - ajánlottam fel. Joe elhúzta a száját és az utca végére meredt. Szemeit apróra összehúzta ami nála nem jelentett jót.
- Ez meg ki a fasz? - szólalt meg Mick is és erre a kijelentésére én is felkaptam a fejem.
Egy fekete méregdrága autó közeledett felénk. Még a hülyének is feltűnne, hogy nem a negyedből való mivel ilyen drága autója itt senkinek nincs. De ha nem a Chelsea negyedben lakik akkor mégis mi a francot csinál itt? Egyáltalán tudja, hogy hova jött és, hogy mire vállalkozott?...

6 megjegyzés:

  1. Ajjjjj Liam miért kellet neked egy méregdrága autóval jönnöd !!!!!!!!!!!!!!
    Nagyon jó lett!!!!! csak így tovább!!! örömmel várjuk a következő részt is !!!!!!
    A. xx.

    VálaszTörlés
  2. Imádom.Imádom és imádom!!!!!!!!!!!!*-*

    VálaszTörlés
  3. Miért hagytad itt abba?? :OO Annyira nagyon szeretem az egészet, hogy csak na ^^ Az ilyenek a kedvenceim, amik izgalmasak *---* Siess a kövivel nagggyon <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért hagytam itt abba mert gonoosz vagyok xD sietek és kösziii

      Törlés