2013. június 14., péntek

Thirteen

Hellóóóó! Szóval először is mindenkinek kellemes nyári szünetet! Remélem eseménydús lesz mindenkinek:P másodszor pedig tegnap befejeztem a törit és akár, hogy próbáltam széthúzni így is csak 20 részes lett :/ viszont aki tegnap ránézett a profilomra az láthatta, hogy nyitottam egy új blogot ami sokkal hosszabb lesz ettőt :D

-Paul ide jön! - Liam-Domi
- Miért nem ezzel kezdted?-Larry Stylinson
Valahol a szoba végében felcsendült egy ismeretlen rap szám, de nem nagyon zavartattam magam. Nem akartam kinyitni a szemeimet mivel féltem, hogy akkor az egészet csak álmodtam. Az pedig nem lenne jó mivel azt akarom, hogy valóság legyen az éjjel. Egyszerűen hihetetlen. Lefeküdtem Liammel! Én! És még élveztem is, sőt legszívesebben vissza tekerném az időt, hogy újra éjjel legyen és újra megtörténjenek a dolgok. Most már képtelen vagyok letagadni az érzéseimet. Fülig bele szerettem a legjobb barátomba és ez ellen nem tudok semmit csinálni. Már csak az a kérdés, hogy vele mi a helyzet. Hát ahogy éjjel viselkedett velem szerintem van nála valami esélyem. De ebbe inkább nem élem bele magam, mert jellemző rám, hogy túlreagálom a dolgokat. Az pedig nem lenne jó, ha hiú reményeket képzelek. Ez az egész szüzesség elvesztős dologot már réges rég megbeszéltük. Szóval nem szerelemből csinálta hanem fogadásból. Ez rám nézve most elég rossz. Ő csak fogadásból feküdt le velem, lehet nem is gondolta komolyan! Azt hiszem el kell beszélgetnünk, de most komolyan. Ez nem csak egy csók.
Szemeim még csukva voltak és akkor sem nyitottam ki, pedig a telefon minál hangosabban szólt. Nem akarok felkelni. Azonban a mellettem alvó Liam hirtelen felugrott majd riadtan pislogott körbe, hogy mi történt. Ennyire hülye nem lehet, hogy nem ismeri fel a csengőhangját. De ezek szerint mégis.
Végül erőt vett magán és kiszállt az ágyból és még csak nem is zavartatta magát, hogy meztelen. Inkább gyorsan fejemre húztam a takarót nehogy azt higyje, hogy leskelődök utána. Szerintem még így el elpirultam.
Csak akkor dugtam ki a fejem a takaró alól mikor Liam elkezdett beszélni ami alig tartott egy percnél tovább.
- VÉSZRIADÓ. PAUL FÉL ÓRA MÚLVA ITT VAN. - ordította el magát és vissza ugrott az ágyba. Nem bírtam tovább és felültem, hogy megkérdezzem mégis miért vészriadó az ha Paul ide jön? Álmosan túrtam a kócos hajamba közben pedig a tevékenységét néztem ami röviden abból állt, hogy a földről elő halászta a boxer nadrágját amit ügyesen magára húzott majd fölállt a szekrényéhez rohant és gyorsan kikapott egy felsőt meg nadrágot amit ügyes mozdulatokkal felvette.
Amikor kész lett akkor tűnt fel neki, hogy én is ott vagyok. Mellesleg szintén meztelenül, még szerencse, hogy a takarót a nyakamig felhúztam. Oldalra billentette a fejét és féloldalasan elmosolyodott amitől én megint zavarba jöttem és újra eszembe jutott a tegnap éjjel. Persze ilyen az én formám.
Aztán csak bámultunk egymásra szótlanul. Én nem mertem megszólalni pedig ezer kérdésem volt amire szerettem volna választ kapni. De egyszerűen képtelen voltam megszólalni. Csak bambán néztem rá miközben Ő a könyökét vakargatta. Még így álmos fejjel is aranyos volt, ráadásul tök vicces ebben a fekete Batmanes felsőjében. - Segítesz felkelteni a többieket? - szólalt végül meg mire olyan érzés fogott el mintha hideg vízzel öntöttek volna le. Komolyan ezen gondolkozott ilyen sokat? Én  azt hittem, hogy rólunk akar kérdezni, vagy pedig az éjjel történtekről. De nem úgy nézett ki mint akit nagyon zavar, hogy mi volt köztünk.  Oké talán jobb lenne ha én is közömbösen viselkedek vele. Hisz nem éri meg ha most a szemébe mondtam, hogy élveztem és akár mikor megismételhetjük. Ennél ezerszer fontosabb a barátságunk. És úgy látszik neki ez az állapot tökéletesen megfelel.
- Miért féltek Paultól? - szedtem össze magam és próbáltam laza maradni mint szoktam.
- Ő a testőrünk és totál bepipul ha nem azt csináljuk amit mond. Szóval ha most azt mondta, hogy fél óra múlva itt lesz, akkor nekünk addigra a nappaliban kell lennünk felöltözve meg minden. - magyarázta én pedig bólintottam. Még soha nem találkoztam Paullal, de azt hittem, hogy jó fej. De ezek szerint mégsem. Habár én is megőrültem volna ha minden áldott nap öt majomra kéne vigyáznom. - Én felkeltem Niallt és Zaynt. Tiéd Harry és Louis. - adta ki a parancsot mire én bosszúsan néztem rá.
- Miért pont Larry Stylinson? Őket órákba telik még ki tudom verni az ágyból. - feleltem bosszúsan, de Liam vigyorogva széttárta a kezeit és kiment az ajtóból. Persze direkt csinálta így. Duzzogva kiszálltam az ágyból, de akkor jöttem rá, hogy nincs mit felvennem. Aztán megpillantottam Liam egyik felsőjét a padlón és gyorsan magamra kaptam majd kerestem egy nadrágot ami nem olyan nagy. Hát mit mondjak, mikor kész lettem eléggé hülyén festhettem. Még szerencse, hogy a srácok megszokták, hogy néha napján fel szokom venni Liam cuccait és így nem fognak kérdezősködni.
Gyorsan kiment a szobából majd rögtön megpillantottam Zaynt aki egyszerre mosta a fogát és lőtte be a séróját. Mondjuk nem tudom, hogy csinálta, de mindegy.  Végül eltűnt a lépcsőn. Megcsóváltam a fejem és benyitottam Lou szobájába. A srác mélyen aludt közben pedig egy párnát szorított magához. Felkuncogtam mikor megpillantottam a répás pizsamáját. Oda mentem az ágyához majd egyet gondoltam és befogtam az orrát, így szegény srác nem kapott levegőt. Viszont tuti siker. És igazam lett mivel alig pár pillanat múlva kinyitotta kék szemeit és csodálkozva nézett fel rám.
- Hé ezt most miért kellett? - kérdezte felháborodva és vissza akart aludni, de én nem engedtem.
- Paul mindjárt ide jön. - mondtam. Na igen erre a mondatra rögtök kipattant az ágyból és berohant a fürdőszobájába. Közben pedig magában beszélt és imádkozott.
Vállat vontam és kiléptem a szobájából majd benyitottam a mellette lévő helységbe ami Harry szobája volt. Na igen Fürtöske is mélyen aludt ráadásul ugyan abban a ruhában volt amiben tegnap este ami azt bizonyítja, hogy totál részeg volt. Remek! Az ágya fölé léptem majd a hajába túrtam, de erre csak morgott valamit az orra alatt és átfordult a másik oldalára.
- Harry ideje lenne felkelned...- kezdtem, de megint csak egy morgást kaptam cserébe. Ezért lágyan megböktem és reméltem, hogy felkel. Aha persze. Nem is zavartatta magát hanem a fejére húzta a takaróját és a fejét bele nyomta a párnája. - Hallod kelj fel!
- Kizárt dolog. Álmos vagyok és aludni fogok és ebbe nem tudsz megakadályozni. - morogta a párnájába. Hú na ez most csúnya volt. Nem tudja, hogy kivel kezdett ki. Vigyorogva összecsaptam a kezeimet és az összes erőmet össze szedtem majd a következő pillanatban egy ügyes mozdulattal leböktem az ágyáról aminek következtében felkelt. Bosszúsan tápászkodott fel a földről és gyilkos pillantással mért végig. Talán most félnem kell? Jaj.
- Nem érdekel, hogy csaj vagy és az sem érdekel, hogy a haverom vagy...- fenyegetett, de mielőtt bármit tudtam volna csinálni nekem ugrott és bele rántott az ágyába majd elkezdett csikizni, de úgy hogy közben egész testével az enyémre volt nehezkedve. Miért mindig engem csikiznek? Ez szemétség!
- Ne Hazza könyörgök...
- Gyerünk ígérd meg, hogy többet a csodálatos, elképesztően dögös, vicces és szexi Harold Edward Styles soha többet nem ébreszted fel. - nevetett önfeledten. Ez beteg.
- Oké, oké megígérem csak szállj le rólam...
- Nem hallottam Domi! - így aztán képtelen voltam elmondani a bugyuta szövegét.
- Ígérem, hogy többet a csodálatos, elképesztően dögös vicces és szexi Harold Edwars Stylest nem ébresztem fel, még akkor sem ha Paul a villába jön úgy mint most. - az utolsó név elérte a célját mivel Harry abba hagyta a csikizést, zöld szemei pedig kitágultak. Valahogy sejtettem, hogy ez lesz a viselkedése.
- Paul ide jön? - kérdezte elhaló hangon.
- Aha. Fél óra múlva. - bólintottam Ő pedig lepattant rólam.
- Miért nem ezzel kezdted? - kérdezte szemrehányóan és tiszta ruhák után keresgélt. Tök vicces volt ahogy beijedt.
- Mert nem engedted. - vontam vállat egyszerűen majd nyugodtan kiszálltam az ágyából és magára hagytam. Utam a földszintre vezetett ahol a többiek már javában reggeliztek pár pillanat múlva pedig Harry is csatlakozott a csapathoz. Eléggé kómás fejük volt, csak Liam vigyorgott boldogan és ezzel eléggé kiütött a bandából. Na vajon mi tetszhet neki ennyire?
Épp, hogy csak leültem egy székre mikor csapódott a bejárati ajtó és megjelent teljes életnagyságba Paul. Még köszönni sem engedett mivel rögtön megszólalt.
- A nappaliba most. Sürgős megbeszélni valón van. - intett a fejével az öt srác pedig teljesen lesápadt. Oké már megint mi a francot csináltak amitől Paul ennyire berágott. Kényelmesen felültem a pultra egy alma társaságával miközben a fiúk egymás mellé szótlanul foglaltak helyet a kanapén. Tök muris volt rajtuk végig nézni.
- Mi történt? - kérdezte érdeklődve Niall, de Paul egy csúnya nézéssel belé folytotta a szót. Hú azért tök kemény, hogy ilyen hatással van a bandára. Az nagy szó mikor ilyen csöndbe tudnak maradni. Félelmetes.
A srácok idegesen pislogtak a férfira aki úgy látszik direkt húzta az agyukat mivel először csak összecsapta a kezeit és csak az után nyitotta szólásra a száját.
- Tegnap volt egy megbeszélés a turné igazgatóval - kezdte nyugodtan, fiúk pedig valamivel jobb színbe lettek. Szerintem egy jó nagy letolásra számítottak, de úgy látszik tévedtek. - És meghirdették az amerikai turné állomásait. - újságolta a hírt. A banda egyszerre kezdett el izgatottan beszélni és találgatni, hogy Amerika melyik városaiba mennek. Csak én hajtottam le a fejem és még az alma evéstől is elmúlt a kedvem. De jó újabb turné ráadásul Amerikába. Megint hónapokig nem fogom látni Liamet. Ilyen az én formám. Belé szeretek aztán mikor lenne nála esélyem turnézni megy. Nézzük a jó oldalát, ez csak fél év, hisz az európai turnét is kibírtam valahogy. Na igen, csak akkor még barátként tekintettem rá.
- Ez csúcs.... - ugrott fel boldogan Louis.
- És hova megyünk? Ugye Washington benne van mert találkozni akarok Obamával. - vágott közbe Niall mire egy kissé fura fejjel néztek rá a többiek. Mondjuk én azt eddig is tudtam, hogy oda van az amerikai elnökért.
- Inkább Los Angeles. Ott tele van dögös csajokkal, amerikai akcentussal. - röhögött fel Harry mire Louval vigyorogva lepacsiztak. Istenem, fiúk! Belehalnának, ha nem a flörtölésen járna állandóan az eszük.
- Mikor indulunk? - pillantott fel Zayn, Paulra, de nem válaszolt mivel szerintem azt várta, hogy mindenki nyugodjon le.
- És meddig fog tartani? - szívem dobbant egy nagyot mikor meghallottam Liam csendes hangját. Az előbbi boldogsága most valahogy elszállt. Szomorúan ült Harry és Niall között akikről sütött a jókedv, míg Liam csak egyszerűen ült és hallgatott.
Paul Liam kérdésére feltartotta a kezeit, hogy az őrjöngő társaság lenyugodjon, végül pedig elhúzta a száját.
- Na igen itt van egy kis bökkenő amiért még nem hivatalos ez a dolog. - vakargatta az állát.
- Mi az? - hú ez tök félelmetes, hogy mind az öten egyszerre kérdezték meg. Nem hiába a legjobb barátok. Szinte már tudnak olvasni egymás gondolataiba. Ez Liammel nálunk is működik.
- A turné szeptember végén kezdődne és csak jövő augusztusban jönnétek haza...

6 megjegyzés:

  1. Drága Do!
    Neked is kellemes nyarat kívánok és sajnálom, hogy már nincs sok rész hátra, ez nem igazságos :(
    Szerintem Liam szereti és ezért lett szomorú, nekem most mégsem ők tetszettek benne a legjobban, hanem Harry és Domi közös jelenete :) nagyon aranyosak voltak és megvan az új BFF jelölt Domi számára, ha már Liam a pasija lesz végre :) :P
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  2. Ne már! Olyan sokáig! Szegény LiMi :(
    Jó lett, mint mindig xx

    VálaszTörlés
  3. neee, most hogy majdnem minden összejött és akkor elmennek :( remélem Domit is viszik magukkal :D amúgy megint nagyon jóó lett.. :DD xx

    VálaszTörlés
  4. Do! ^^ kellemes nyarat neked is ^^ nos a végével igazán megleptél :OO nos.. ajánlom, h Liam berakja a bőröndjébe Domit, vagy nem tudom, hogy mit csinálok :DD
    második évadot nem tervezel? ^^
    xx.<3

    VálaszTörlés
  5. Először is: Sajnálom, hogy csak most írok, de helyzet az, hogy belázasodtam és aludtam egyhuzamban egy röpke 16 órát, utána pedig fent voltam 30 percet és ismét aludtam :D Najó, nem akarlak untatni ;) Imádtam a részt, nagyon nevettem amikor a srácokat keltette fel Domi. A csikizős rész pedig cuki volt *-* Siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett és tényleg kár hogy a fiúk ilyen hosszú útra undulnak de remélem Domi nem marad otthon!
    Siess a kövivel! <3

    VálaszTörlés