2013. június 21., péntek

Közérdekű

Ilyen bejegyzés most van először és utoljára, szóval ebből nem lesz rendszer.
Szóval ezt most csak az egyik kedves komizómnak küldöm méghozzá név szerint Luca Szöllõsi-nek (remélem nem gond, hogy néven mertelek szólítani.) Először is nagyon szépen köszönöm a segítő komidat amiből annyit tanultam xD
A megjegyzéseket általában figyelmen kívül szoktam hagyni mivel így 19 éves fejjel rájöttem arra, hogy sok kritikát figyelembe sem kell venni mivel sokan irigykednek. Oké most gondolom jót nevetsz magadban, hogy mégis ki irigykedik az én blogomra? 
Nem tehetek róla, ha akadt egy pár olyan ember akinek megtetszett ez a sok maszlag amit én itt összehordtam. Senkit nem kényszerítettem arra, hogy olvassa úgy ahogy téged sem. De azért örültem volna ha nem pont az utolsó részhez írsz egy olyan komit ami eléggé felhúzta az agyamat.
Rám mondod azt, hogy megszégyenítem az írókat és blogokat. Oké de miért is?
Kezdjük rögtön az elején. Azt írod, hogy pocsék a helyesírásom és nem tudok vesszőket írni. Rendben ebből azt szűrtem le, hogy nem néztél be a díjak menüportba ahol van egy olyan dolog, hogy 11 dolog rólam. Szóval légyszíves olvasd el figyelmesen, de ha nem akarod akkor gyorsan vázolom a szitut.
Kíváncsi vagyok arra, hogy Te angol gimnáziummal, hogyan írnál magyarul? Nem hiszed el, hogy Angliában élek már 13 éves koromtól? Oké nem hiszed el, csak ezzel az a gond, hogy nem ismersz személyesen, szóval fogalmad sincs az életemről. De azért elolvasnám a Te blogodat is úgy, hogy évente egyszer lettél volna magyar környezetben. Mert szerintem Te is ilyen pocsékul írnál mivel egyszerűen hozzá lennél már szokva az angol helyesíráshoz.
Gondolom azt hiszed, hogy kamuzok. Nem is követelem azt, hogy elhidd de jó lenne ha legalább először néhol olvasnál is valamit a blogon.
Állításod szerint ez a blog az 1D sztorik legalja. Ezen elgondolkoztam ugyanis az én törimnél olvastam már ezerszer pocsékabbat mégsem azt írtam az írónőnek, hogy pocsék hanem inkább normális körülmények között elmondtam neki a véleményemet. Azért kíváncsi lennék a Te blogjaidra is mivel én lehet szar vagyok, de legalább naponta hoztam friss részt...és valljuk be Őszintén ezt nem sok bloggerina csinálja. 
Mindezek mellett tudod mi akasztott ki a legjobban? -' Szerencséd hogy lusta vagyok tovább szidalmazni mert telefonról nehéz, de ha most talàlkoznánk, én beverném a képed, amiért így megszégyeníted mind az 1D-t, mind az írókat és mind a blogokat. '
Igen ez az egy mondatod! Szóval megszégyenítem az 1D-t...hát szép mivel még csak a létezésemről sem tudnak és szerintem soha a büdös életben még csak találkozni sem fogok velük és ezt a blogot se fogják elolvasni. Azonban szerintem Te szégyeníted meg őket mivel úgy mersz olyat írni, hogy beverném a képedet, hogy még csak nem is ismersz. Legalább ha Facebookon van Twitteren beszéltünk volna már valaha. De nem történt meg és szerintem nem is fog. 
Őszintén megmondva fogalmam sincs, hogy hány éves vagy, de ha gondolod szívesen találkozok veled és nyugodtan képen törölhetsz amiért mertem ilyen pocsék történetet publikálni. Ha neked ez jól esne akkor írj egy e-mail és utazz ki hozzám Angliába, de ha ezt nem tudod össze hozni szívesen haza repülök neked, hogy kedvedre verhess agyon. Megengedem! Komolyan csak szólj és már szólok is a szüleimnek, hogy muszáj haza jönnöm. 
Most annak örülnék ha azt írnám, hogy soha többet nem írok ezt a blogot pedig törlöm. Most kapaszkodj meg...holnap már hozom az új törim első részét :) És várom a tovább építő megjegyzéseidet mivel ez a mostani is mosolyt csalt az arcomra.
Ha jól sejtem ebből most hatalmas balhé lesz és sokan elpártolnak tőlem. Te pedig úgysem fogsz vissza írni.
Hát erre csak annyit írok, hogy nem érdekel. Ha mindenki a megjegyzések alapján írna akkor már nem lenne írónő a Földön. Szerintem észre vettétek, hogy én a bejegyzések elején nem könyörgök komikért. Na vajon miért van ez? A válasz egyszerű. Amíg egy embernek tetszik amit csinálok akkor én büszkén írok. Mellesleg nem akarok könyvet írni, csak pusztán hobbiból kezdtem el blogolni. 
Ó és ne felejts el ebbe a bejegyzésembe is belé kötni :D 

UI. Holnap jön az új töri :D Már akit mér érdekel, de ha más is pocséknak tartja akkor sajnálom Tőlem másra ne számítsatok....

7 megjegyzés:

  1. Drága Do!
    Még nem olvastam el az utolsó részt, mivel eddig évzárón voltam (16 éves vagyok és 10. osztályba jártam), de nem hiszem, hogy eddig komoly helyesírási hibákat találtam volna a blogodba. Igaz, néha egy-egy szót furcsán fogalmazol meg, írsz le, de ez teljesen érthető a fent említett okok miatt, és szerintem egyáltalán nem baj, sőt cuki, hogy magyarul írsz. <3
    Teljesen igazad van, ne foglalkozz az ilyen rosszindulatú komikkal, és csak a jókra összpontosíts, hisz rengeteg olyat kapsz, például tőlem is.
    Szerencsésnek tartalak, hogy Angliában élsz *.* és várom a következő történeted.
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  2. Szijja!

    Ne foglalkozz vele ..én imádtam a történetet...nem volt sablonos..Folytasd !!!! Erre azt tudom mondani , nagy Isten állatkertje csak kicsi a kerítés :)
    Szerencsés vagy hogy kint élhetsz! :)Én is gondolkozok hogy szerencsét próbálok :)sok sikert a továbbiakhoz ! sok sok puszi Heni ! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Do! Holnap este hatkor a sulival indulunk Walesbe és Angliába is megyünk. Júni. 30-án megyünk Londonba :) megtisztelő hogy ennyit írtál nekem:) még senkitől nem kaptam ilyen hosszú virtuális fejmosást. Ha nem futunk össze Angliában, akkor nyilvánosan, itt és most BOCSÀNATOT KÉREK. TÉNYLEG. NEM ROSSZ AZ EGÉSZ BLOG, DE SOK BENNE A FURCSA RÉSZ. TUDOM HOGY SOK ENERGIÀT FEKTETTÉL BELE, ÚGYHOGY SAJNÁLOM. Van egy stílusom amit sokan nem szeretnek. Hibáztam. Oké. De akkor sorry. (mellesleg èn 7 éve tanulok angolt olyan suliban ahol több egy napra az angol házi mint egy hétre az összes többiből együtt. NEM KELL ELHINNI (ahogy Te is írtad) DE TÉNYLEG SAJNÁLOM ÉS TÖRLÖM A KOMMENTET MERT AZ OLVASÓK 99%-ÁNAK TETSZIK. GRATU.
    (NYERTÉL XD ;)) Luc

    VálaszTörlés
  4. *mármint tetszik a történet. Nem a komment. Azért utálnak engem xD

    VálaszTörlés
  5. Igen elolvastam a Díjak részt. És most szégyellem magam mert hülye és meggondolatlan voltam/vagyok. Úgyhogy nem tudok elégszer ELNÉZÉST KÉRNI Tőled és a Kedves Olvasóidtól. Tényleg sajnálom. (na, most aztán ország-világ előtt leírtam magam :S taps nekem) Milliószor is bocsánat. Francba. Bocsi :''( :CC

    VálaszTörlés
  6. És amúgy tényleg megyek Londonba xd
    Ami az álmom. Úgyhogy féltékeny is vagyok
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3... Végtelenszer.

    VálaszTörlés
  7. Hát...most jönne az én részem...de már volt bocsánatkérés, és már levezettem egy bombasztikusan király balhét a héten, szóval...azt hiszem most nem kell szépeket írnom :D És tök jó, én is angliában élek :)))) <3 Mondanám azt, hogy találkozzunk, de nem tudom, hogy te merrsfelé vagy xD
    Én viszont imádom a blogodat, ez is a top 5-ben benne van, szóval csak így tovább ;) Helyesírási hibát, szinte sosem találtam. És nekem tetszik, úgyhogy írod és punk-tum ;) <3

    VálaszTörlés